niedziela, 30 czerwca 2013

Podsumowanie miesiąca. Czerwiec.

czerwcu z uwagi na udział w dziewięciodniowym szkoleniu z kwalifikowanej pierwszej pomocy nie miałem czasu na częste aktualizacje i na blogu pojawiło się jedynie 14 wpisów.

Jako, że maju udało mi się zakończyć malowanie modeli Nieumarłych, w czerwcu pracowałem nad przeznaczoną dla ukończonych figurek dioramą, którą nazwałem Twierdzą Pięciu. W czerwcu udało mi się między innymi zrobić zamkową bramę i koksowniki

Przy okazji napisałem poradnik w którym krok po kroku zaprezentowałem proces budowy zamkowej bramy z kratą.

Opublikowałem trzy wydania Zebranych z tygodnia (#117#118 oraz #119oraz pięć Subiektywnych podsumowań tygodnia (#15#16#17 oraz #18 #19) na Wrotach.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz