poniedziałek, 28 października 2013

Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul.

W ostatnim czasie otrzymałem wiele pytań o kompanię Krasnoludów Chaosu do Warheim FS. Zwykle zbywałem pytających, odpisując że zajmę się Dawi'Zharr gdy otrzymam fluff w języku polskim. No i znalazł się Marks, który przetłumaczył fragmenty nieoficjalnych Ksiąg Armii Krasnoludów Chaosu. I tak, korzystając z nadesłanych przez Marksa tekstów oraz posiłkując się materiałami do WFRP i tym, co było już w Warheim FS stworzyłem zasady dla Krasnoludów Chaosu z Zorn Uzkul.

Nie jestem specjalistą od historii Krasnoludów Chaosu, więc chętnie zapoznam się z wszelkimi informacjami, które przyczynią się do uzupełnienia fluffu Dawi'Zharr.

Dokonałem też kilku zmian w mechanice, między innymi obniżyłem wartość współczynnika Sz Zagana z 8 do 6. Właśnie. Miałem problem z nazwą dla byka ze skrzydłami ale Sister of Mercy odnalazła w odmętach internetu postać 'Zagana' i postanowiłem nazwać tak model służący w kompanii Krasnoludów Chaosu.

Zresztą zapraszam do lektury!

Drużyna jest wstępnie ograna ale wszelkie uwagi państwa-draństwa będą mile widziane.
Plik z zasadami kompanii Krasnoludów Chaosu z Zorn Uzkul można pobrać STĄD lub obejrzeć ONLINE.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim Fantasy Skirmish na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz