piątek, 25 lipca 2014

Recenzja: Packmaster Skweel Gnawtooth od Games Workshop.

Szanowne państwo-draństwo wybaczy ale przez najbliższe kilka tygodni będę was raczył recenzjami nienajnowszych modeli od Games Workshop. Tak się jakoś złożyło, że sklep Hobbystore.pl zorganizował wyprzedaż metalowych modeli od GW w dość okazyjnych cenach. Grzech było nie skorzystać.

Packmaster Skweel Gnawtooth, podobnie jak inne modele bohaterów od GW otrzymałem zapakowany w oryginalny stary blister, wewnątrz którego znalazła się jeszcze kwadratowa podstawka 20 x 20 mm oraz ulotka z logo firmy i innymi niezbędnymi informacjami.

Blister zawiera jedną figurkę przedstawiającą Skavena z klanu Moulder o wiele mówiącym imieniu Skweel Gnawtooth. Model w skali 28 mm został odlany w białym metalu, na figurce znalazłem kilka nadlewek i linii podziału formy ale skazy były dość łatwe do usunięcia.

Złożoną z trzech części figurkę postanowiłem skleić za pomocą sztyftów. Bowiem, choć części były dość dobrze spasowane do siebie, to jednak sam klej mógł nie wytrzymać pod ciężarem metalu, szczególnie w przypadku ramienia trzymające długi bicz.

Podoba mi się figurka Packmastera Skweela Gnawtootha, którą zamierzam wystawiać jako Mistrza Mutatora drużyny Poganiaczy klanu Moulder w czasie rozgrywek w Warheim FS. Model wyrzeźbiony jest z pomysłem, a szczegóły są ostre i wyraźne.






Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz