środa, 28 marca 2018

Galeria: Iron Fence od Micro Art Studio.
Gallery: Iron Fence from Micro Art Studio.

Przy okazji nagród ufundowanych na Turniej Warheim FS - Przeklęty Szczurołap przez Micro Art Studio otrzymałem do pomalowania zestaw Iron Fence.

A ponieważ Maniex na łamach swojego bloga Maniexite ogłosił konkurs, który zorganizował przy współpracy ze sklepem planszóweczka.pl zarywając noc przystąpiłem do malowania.

Podobnie jak w przypadku Studni od Black Grom Studio, zwaloryzowałem wycięty laserem z płyty HDF zestaw Iron Fence od Micro Art Studio.

Pojedyncze korale umieściłem na pinach na szczytach kolumn, a klejem do drewna i szpilką zrobiłem ćwieki na przęsłach ogrodzenia i na skrzydłach bramy.

Na koniec z gipsu, ziemi do kwiatów i kleju zrobiłem podstawki pod ogrodzenie.

Malowanie to farby akrylowe i chemia od AK Interactive. 
On the occasion of the awards funded on the  Tournament Warheim FS - Cursed Ratcatcher by Micro Art Studio I received an Iron Fence set to be painted.

And because Maniex in the pages of his blog Maniexite announced a competition, which he organized in cooperation with the store planszóweczka.pl, making a night, I started painting..

As in the case of A well from Black Grom Studio, I decided to valorize the laser cut of HDF set Iron Fence from Micro Art Studio.

I placed single corals on the pins on the tops of the columns, and with wood glue and a pin I made studs on the spans of the fence and on the wings of the gate.

At the end of the plaster, soil for flowers and glue I made bases for the fence.

Painting is acrylic paint and chemistry from AK Interactive.




Będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie komentarz i udostępnicie ten post. Jeśli chcecie postawić mi kawę przycisk DONATE znajduje się poniżej.
I will be happy if you leave comments and share this post with friends. If you want to put me a coffee DONATE button is below.


Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl.

A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ.
You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website.

And more about my participation at patronite.pl can be found HERE.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz